Straipsnis

2014-12-05

Kaip nesigėdyti savo kūno...

seksas ir kunas

Turbūt nerasite nei vienos moters, kuri būtų patenkinta savo kūnu. Pagal įvairius statistinius duomenis, nepatenkintos savo kūno sudėjimu yra nuo 47 iki 90 procentų moteriškosios lyties atstovių.

Vyrai mažiau rūpinasi savo išvaizda. Jie turi kitokių kompleksų, pavyzdžiui, susijusių su darbu, pinigais. O moterims iškyla problemų netgi tada, kai vyrai jomis visiškai patenkinti. Tai dažniausiai nutinka perfekcionistėms, kurioms nepakanka vieno vyro nuomonės.

Vyrų gyvenime yra tik keli pagrindiniai etapai: berniukas – jaunuolis – vyras – senukas. O moterų gyvenime etapų netrūksta: brendimas, perėjimas nuo vaikystės į paauglystę ir į seksualinį gyvenimą, nėštumas, gimdymas ir pirmieji naujagimio metai, kai kūnas priklauso ne vien tik moteriai. Pasibjaurėjimas ir gėda – tai pagrindiniai moters psichologinės traumos veiksniai, kuriuos išgydyti gana sudėtinga.

Kuo skundžiasi moterys?

Rūpinimasis kūnu – pirmiausia tai rūpinimasis organizmu ir jo sveikata, geros fizinės formos palaikymas, o tik paskui – jaudinimasis dėl to, kaip visa tai atrodo iš šono. Jei norite mylėti savo kūną, turite juo rūpintis kasdien, tai turi tapti įpročiu, kaip valytis dantis arba mankštintis rytais. Pirmiausia reikėtų suprasti, kas konkrečiai jus jaudina – diskomfortas ar aplinkinių komentarai.

Pasak psichologų, moterys pergyvena ne vien tik dėl kūno formų, išmatavimų ir asimetrijos nebuvimo, bet ir dėl apgamų, randų, odos spalvos, pigmentacijos ir t.t.

Dažniausiai moterų nepasitenkinimą kelia šios jų kūno dalys: kojos, klubai, pilvas. Toliau seka keliai, čiurnos ir maža krūtinė. Na o, didžiausias visų moterų siaubas ir priešas – svoris. Net keli papildomi kilogramai moterims sukelia didžiulį stresą.

Priežastys

Nuogumas turi daug reikšmių. Iš vienos pusės, be rūbų mes jaučiamės lengviau ir patogiau, iš kitos – nusirenginėdami tampame pažeidžiami. Vaikystėje mus mokino bijoti ir gėdytis savo nuogumo, o televizoriaus ekranuose ir žurnaluose propaguojamas lieknų manekenių kultas. Norint atsakyti į klausimą: „Kodėl aš gėdijuosi savo kūno?“, pirmiausia reikėtų priežasčių paieškoti savyje.

Didžiulį vaidmenį vaidina nuolatinis lyginimas. Mes pastoviai save lyginame su kitais, o tai dažnai priveda net iki depresijos. Imame į širdį viską, ką sako aplinkiniai, ypač tie, kurie linkę kitą įskaudinti iš pavydo, neapykantos ir neišsilavinimo. Medija taip pat daro didžiulę įtaką, kuri propaguoja idealaus kūno idėją, formuoja kūno ir veido madą.

Tačiau nepasitenkinimas kūnu – individualus dalykas. Kompleksai gali atsirasti dėl daugybės priežasčių. Daugiausiai problemų moterims kyla po gimdymo. Šis periodas yra pats sudėtingiausias, kadangi keičiasi moters kūnas ir požiūris į jį.

Pasekmės

Dauguma moterų bijo nusirengti ne tik prieš savo partnerį, bet ir paplūdimyje arba baseine. Mylėti savo kūną – tai atkreipti dėmesį į tai, kiek jis jums pačioms patinka.

Moterys tiek susirūpinusios savo kūno išvaizda, kad nemato kitų svarbių dalykų. Jos atsisako eiti į pasimatymus vien todėl, kad mano, jog jų kūnas nėra idealus. Lovoje tokia moteris arba per daug susikausčiusi ir jaučiasi nejaukiai, arba laisva, tačiau per daug myli save.

Nemylėjimas ir nepriėmimas savo kūno moterį varo į neviltį. Ji praranda pasitikėjimą savimi, tampa apatiška, pikta, nesugeba džiaugtis gyvenimu.

Kaip labiau pasitikėti savimi?

Įsidėmėkite, kad vyrai vertina pasitikėjimą savimi, o į jūsų trūkumus jie atkreips dėmesį tik tada, jei jūs juos akcentuosite. Galite pasielgti atvirkščiai, ir paklausti savo mylimojo kas jam patinka jūsų kūne ir paprašyti, kad jis kuo dažniau jus girtų. Sugebėjimas teisingai save pateikti - svarbiau nei privalumai ir trūkumai.

Norėdamos panaikinti savo trūkumus, moterys pirmiausia turėtų įsisąmoninti šią tiesą: „Mano figūra nėra pati gražiausia, bet aš stengiuosi kaip įmanydama ištaisyti visus trūkumus. Aš niekada nebūsiu modeliu, todėl nekankinsiu savęs sudėtingomis dietomis“. Savo trūkumus ir privalumus turite vertinti sąmoningai. Neturėtumėte savęs smerkti, pavyzdžiui, „Kokios baisios mano kojos! Aš niekur negaliu eiti”. Baisių kūno vietų nėra, yra tik netinkama apranga. Jei neturite galimybės “pataisyti” savo nemėgstamos kūno dalies, turėtumėte ją paslėpti, o privalumus pabrėžti. Jei neturite kas jums pataria, kreipkitės į specialistą.

Specialūs pratimai

Specialūs pratimai laikomi tokiais pratimais, kurie leis jums artimiau susipažinti su jūsų kūnu, jį palaipsniui pamėgti.

Pradžiai sudarykite 10 mylimiausių kūno dalių, kurios jums patinka, sąrašą. Tai jau pusė darbo. Taip pat gali padėti „nuogumo technika“ – miegokite ir vaikščiokite namuose nuoga, prieikite prie veidrodžio ir pasigrožėkite savimi. Galite pasileiskite mėgstamą muziką ir pašokti nuoga.

Sportas ir priežiūra

Geriausias būdas pagražinti savo kūno formas – sportas. Jo rūšių daug, tad tikrai turėsite iš ko rinktis, svarbu, kad tai jums teiktų malonumą. Tai gali būti joga, fitnesas, aerobika, bėgiojimas ir panašiai. Lepinkite savo kūną įvairiais aromatiniais kremais, losjonais, masažais, pilingais. Įsigykite gražų apatinį trikotažą. Viską darykite dėl savęs. Kai jūs patiksite sau, patiksite ir savo partneriui.

 

Taip pat skaitykite

nestumas
Prietarai ir teisybė apie nėštumą2015-02-16
Jau nuo senų senovės nėščios moterys gyvena prietarų ir baimių pasaulyje. Praeina šimtmečiai, o prietarai lieka tie patys. Taip pat atsiranda ir naujų. Ar iš tiesų verta tikėti šiais prietarais? Ar jie pagrįsti moksliškai?
nestumas
Mitai apie apsisaugojimą nuo nėštumo2014-03-06
Niekas nepaneigs, kad ši tema aktuali visiems. Galima rasti įvairiausių patarimų, kaip apsisaugoti nuo nėštumo, tačiau ar tikrai jie visi teisingi? O gal tai tik pramanai? Šiame straipsnyje bus aptarti dažniausiai sutinkami mitai susiję su šia tema.
moteris skaudancia galva
Streso padariniai moterims2013-02-19
Visiems jau senai žinoma, kad moterys ir vyrai skirtingai reaguoja į stresines situacijas, tačiau iš tiesų yra ir esminių neatitikimų, kaip tai veikia jų sveikatą. Tyrimai parodė, kad ūminis ir lėtinis stresas gali smarkiau pakenkti moterų fizinei ir psichinei būsenai.
moteris susiemusi uz pilvo
9 mažai žinomi faktai apie "tas dienas" (3)2013-02-16
Labai dažna moteris apie savo menstruacinį ciklą žino tikrai ne viską , todėl visuomet lieka tam tikrų neaiškumų ir klausimų, į kuriuos ne visada rengiamasi ieškoti atsakymų. Pavyzdžiui, 2012-ais metais Australijoje atliktas tyrimas parodė, kad...
seksuali moteris
Moterų seksualinės problemos2013-01-19
Ne paslaptis, kad moteriai pasiekti orgazmą sunkiau nei vyrui. Štai priežastys, kodėl, ir patarimai, kaip padidinti savo šansus mėgautis seksu taip, kaip tai daro vyrai.

Komentarai

Komentarų nėra

Paieška

Paklausk Mildos

Milda Nori gauti sekso ekspertės patarimą visais rūpimais klausimais?

Paklausk Mildos

Skaityti atsakymus

Populiariausios pozos

Naujausi komentarai

Geras gilus įsiskverbimas ir orgazmas garantuotas.
Rankos partnerio užimtos,bet nebūtina viso mylėjimosi metu mylėtis ta pačia poza.Čia man orgazmas visada super
Gera poza,orgazmas garantuotas
hello
nebandziau bet labai noreciau pabandyti. ziuresim ar mano merginai patiks, ketinu ja nustebinti sia nakti sia puikia...