Mildos atsakymas į klausimą

2013-02-09

Klausimas:

Turejau kelis sekso partnerius. Su pirmuoju nors ir retai, bet orgazma patirdavau. Po to pakeiciau partneri, bet orgazmo jau nebejauciu. Kodel taip galejo nutikti? Ar gali taip buti kad malonumo nejauciu, nes pradejau naudoti kontraceptines tabletes?

Kristina, 22


Atsakymas:

Greičiausiai pirmasis vaikinas turėjo geresnius sugebėjimus lovoje... Kontraceptinių tablečių vienas iš šalutinių poveikių - sumažėjęs noras seksui, tačiau, tinkamai sujaudinus, tai neturėtų užkirsti kelio orgazmui pasiekti.

Komentarai (1)

AutoriusKomentaras
ami
Svečias
2014-05-13 08:59
Sveiki,su draugu esu jau 4 metai pirmus 3 metus gyvenom atskirai, susitikdavom tik savaitgalį, bet seksas buvo kas antrą mėnesį, dabar jau gyvenam kartu, bet tai vis vien labai retai ir trunka kelias minute. Jis man nuolat sako,kad daug dirba ir yra pavargęs.

Paieška

Paklausk Mildos

Milda Nori gauti sekso ekspertės patarimą visais rūpimais klausimais?

Paklausk Mildos

Skaityti atsakymus

Populiariausios pozos

Naujausi komentarai

hello
nebandziau bet labai noreciau pabandyti. ziuresim ar mano merginai patiks, ketinu ja nustebinti sia nakti sia puikia...
Pasikeitė mano email. Jei kuri nori - slaptai741@gmail.com
Pasikeitė mano emailas. grazuskaimas@yahoo.com ir slaptai11@gmx.com yra mano seni emailai ir nebeprisijungiu prie...
:DD o jau apie suskirstymą net nekalbu.. :D